tirsdag 19. mai 2009

Utstilling!!

Ja da har jeg meldt på Mira på utstilling! Det blir spanielklubbens utstilling 27 juni. Det blir den første utstillinga vår. Hadde ingen planer om å stille henne ut når jeg kjøpte henne, er ikke så veldig intreresert i utstilling. Men siden jeg har lyst å prøve å få viltsporchampionatet så må jeg ha to premieringer på utstilling.
Mira har jo ikke det typiske springer utseende så blir spennende å se hvordan det går! Håper jeg kan få hjelp av noen til å klippe henne før utstillingen!

Vi har øvd litt på å løpe og stille opp. Å få henne til å stå peng går faktisk ganske bra! Var litt skeptisk til å begynne med siden jeg aldri har trent på "stå" før.
Men å løpe er mer vanskelig. Hu går over i galopp veldig raskt. Så det å finne riktig tempo er litt vanskelig. Pappa fikk det til når han prøvde med henne så kanskje han skal få stille henne ut! Hehe. :)

Jaja... vi får bare prøve å se hvordan det går. Får ta det som trening (dyr trening!). Tenkte å prøve et par utstillinger i år og se hvordan det går. Hvis det går veldig dårlig får vi heller prøve å få godkjent jaktanleggsprøve så vi kan stille i bruksklassen!

Ingen kommentarer: