mandag 16. august 2010

NM og valp!

Da er NM over for denne gang. Vi var desverre litt uheldige og fikk en 0. Mira gikk kjempebra fram til 2. vinkel, men der gikk hun litt for langt og kom seg ikke tilbake til sporet. Jeg så hun lette etter sporet og tenkte jeg skulle ta henne litt tilbake men gjorde ikke det. Hadde jeg gjort det hadde hun sannsynligvis tatt opp sporet igjen. Veldig irritert på meg selv!! Veldig kjedelig når hun har gått så bra, og vært stabil gjennom hele sesongen. Men det kommer vel nye sjanser.







Må gratulere vinnerne.
Nr 1: Kari Krokstad med Hvit gjeterhund, Aipo.
Nr 2: Lise Tromsdal med Engelsk Springer Spaniel, Tikila.
Nr 3: Elin Setseng med Hollandsk Gjeterhund, Avita.
Grattis til alle!

Må også få gratulere spesielt til min treningskompis Vidar som med Luna klarte en flott 1 pr med HP!!!

Må vel si vi har hatt en bra sporsesong i år. Vi har deltatt på 9 prøver og av de har vi fått 6 stk 1 premie. To med HP. En 2. premie og kun to 0. Prøvens 2. beste hund på søndag på Åfjorden og helgas beste hund var vel sesongens høydepunkt! Må vel si oss fornøyd med det!

Så har jeg også bestilt meg valp!!
Det ble fra Kennel Zelini. Virker som en veldig bra kombinasjon og gleder meg til å hente henne. Må bare finne på et navn nå!

Håper Mira og den nye valpen går godt overens :)
Vi går en spennende tid i møte.

1 kommentar:

Borghild sa...

Gratulerer med kommende valpeplaner! Det skal bli spennende! :D