torsdag 22. juli 2010

Vi er med på NM!!

Da har vi kommet hjem fra to uker i Tyrkia. Mira har kost seg sammen med mamma og pappa på Tydal i to uker. Vi har hatt det fint i Tyrkia men det var godt å komme hjem til Mira igjen!!

Mens vi var i Tyrkia fikk jeg beskjed om at vi var trukket ut til å være med på NM i blodspor 14 august!! Dette var vårt store mål i år så jeg er kjempeglad for at vi får være med :)
Blir spennende hvordan det kommer til å gå. Håper Mira har en god dag den dagen, og går like bra som hun pleier :)

Før NM er det klubbmesterskapet i STBK som står for tur. Disse to prøvene blir de to siste i årets sesong. Etter det blir det fokus på ID-spor sertifiseringa igjen. Håper å få tatt den før høsten :)

3 kommentarer:

Kristine sa...

Gratulere Dina!!!! Det kjæms nok t å gå så my bra atte!!! Bli spennanes å hør!!!

Click sa...

heisann--vi trener også ID-spor, men er helt i startfasen. Finnes det reglement for ID-spor og hvor finner jeg evt dette? Så også du hadde gått flere moduler med ID-spor. Har du en link eller lignende til de som arrangerer dette? Setter stor pris på svar :-)

Mira og Izzie sa...

Heisann.
Jeg har gått Modul I og II spesialsøk og Modul III ID-spor hos Stig Meier Berg. Hans hjemmeside er www.spesialsok.no
Så vidt jeg vet er det foreløpig ingen godkjente ID-søkshunder i Norge. Vi planlegger å forsøke å ta en sertifiseringsprøve i løpet av høsten. Anbefaler at du tar kontakt med Stig M. Berg for mere info!