tirsdag 3. mars 2009

Hoindagan 2009!

Må benytte anledningen å reklamere litt for klubben min Selbu trekks- og brukshundklubb. En fantastisk klubb som jeg føler jeg har blitt kjempegodt motatt i!

De skal 1-3 mai arrangere Hoindagan 2009. Der vil det være anledning til å være med på forskjellige kurs og foredrag pluss mye mer!

Anbefaler alle å gå inn på hjemmesiden til STBK å se og melde seg på!!

http://www.selbutbk.org/index.php?option=com_content&view=article&id=153&Itemid=74

www.selbutbk.org

4 kommentarer:

Rune M. Andersen sa...

Jeg leser bloggen! :)
Men får ikke opp sidene til Selbu TBK :( Adressen er riktig (den ligger i historikken min), men sidene ser ut til å være nede.

Anonym sa...

Linkene fungerer nå hvertfall!

Rune M. Andersen sa...

Jepp, nå er det opp igjen!
Skal ta en titt :)

Maja sa...

Hei, ble tipsa av Tone om bloggen din da jeg er på utkikk etter ny hund. Lurer bare på om du kan fortelle meg litt på jaktspringeren? Har sett litt på div spaniels og den springeren syns jeg er litt stor, men jaktvarianten så litt mindre ut? hvor høy/tung er hun? Har også sett endel på jaktcockeren, vet du noe om den? kan du evt fortelle meg forskjellen på de to variantene. Legger igjen mailen, så kan du svare på mail hvis du har anledning :) majah@broadpark.no