tirsdag 4. november 2008

Hei alle sammen!

Ja nå har jeg endelig fått meg blogg jeg også! Eller...er vel mest Mira sin blogg! :)
Her har jeg tenkt å skrive litt om det jeg å Mira driver med. Trening, kurs og konkuranser.
Vi driver med blodspor, agility og nettopp har vi startet med spesialsøk. Kjempespennende!

Var på blodsporkurs og agilitykurs i vår.
Trener agility en gang i uka med Nidaros brukshundklubb.

Er også medlem av Selbu Trekk- og brukshundklubb. Der har vi vært på blodsporkurs. I høst stilte vi på vår første blodsporprøve. Klubbmesterskap i STBK. Det gikk kjempebra! 1.premie med HP og prøvens 3. beste hund!! Bra for å være den første prøven vi har stilt på!
Den andre prøven gikk ikke så bra. Da ble det en 0.
Har også tatt en bevegelig prøve og der ble det 2. premie. Så vi har mye å trene på til våren!

Skal prøve å oppdatere bloggen så ofte jeg kan og prøve å legge ut bilder!

Ingen kommentarer: