mandag 27. april 2009

Modul III ID-spor

Helga 17-19 april var vi igjen i Selbu. Denne gang for oppstart på Modul III ID-Spor. Det skal gå over 10 samlinger fram til oktober. Pluss en del trening utenom.

I helga fortsatte vi litt med ID-spor. Vi gikk på gress på golfbanen både med figurant og med godbiter i enden. Begynte også såvidt med smeller. Spennende!

Det ble ikke tatt noen bilder siden vi stort sett var ute hele tiden. Men Stig filmet, og jeg har fått tilatelse til å legge ut videosnuttene av meg og Mira her!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,
er på utkikk etter workingspringer. Hvor har du fått hvalp i fra?

Bård E. sa...

flinke Mira :D

Dina sa...

Hei Anonym!

Jeg har kjøpt henne fra Kennel Fak's i Bergen. Vet ikke om de driver med springer fremdeles. Vet om en annen oppdretter som driver med Working Springer, Kennel Fantin. Du kan gå inn på hjemmesiden deres og ta kontakt med de http://home.online.no/~rigsch/index.cfm

Ellers tenker jeg kanskje å ha et kull på Mira til neste sommer. Men du vil kanskje ikke vente så lenge?!
Hvis du lurer på noe mer kan du sende meg en e-post, dina_arnevik@hotmail.com.